דלג לכותרת התחתונה
משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
  • משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
טלפון שירות ומכירות - 072-3933313
מטבח חוץ מפואר לבית פרטי
מטבח חוץ מפואר לבית פרטי

מטבחי חוץ למרפסת, לגינה או לחצר

בשנים האחרונות, כולנו עדים למגמה הולכת וגוברת של הוצאת המטבח אל מחוץ לגבולות הבית המסורתיים. מטבחי חוץ שינו בשנים האחרונות את תדמיתם, מתדמית יוקרתית ואולי גם פחות נגישה, לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית המודרני. חלק אשר בכוחו להשתלב בצורה הרמונית במרפסות, גינות וחצרות ולשדרג אותן.

 


ניווט מהיר:

  1. המטבח יוצא מגבולות הגזרה
  2. מגוון רחב של דגמים בהתאמה אישית
  3. מטבחי חוץ מומלצים
  4. מטבחי חוץ – מחירים, עלויות ומבצעים
  5. מתחילים לבשל בחוץ

 


המטבח יוצא מגבולות הגזרה

ההתפתחות המואצת של מטבחי החוץ בשנים האחרונות אינה מקרית. אירועים גלובליים כמו מגפת הקורונה, תקופות הסגר והמלחמות האחרונות, גרמו לאנשים רבים לבחון מחדש את המרחב הביתי שלהם ולחפש דרכים להרחיב ולשדרג אותו. הגינה, המרפסת והחצר הפכו למוקד השקעה משמעותי, כאשר אנשים מחפשים ליצור אזורי בילוי ואירוח נוספים מחוץ לבית.

מטבחי חוץ למרפסת, לגינה או לחצר. מטבח גינה קומפלט 6 מבערים כולל מקרר וכיור All Grill

מטבח גינה קומפלט 6 מבערים כולל מקרר וכיור All Grill

מטבח החוץ מאפשר להרחיב את אפשרויות הבישול והאירוח. כל זאת, תוך יצירת חוויה ייחודית של "מקום בילוי בשטח הבית". היכולת לבשל ולארח באוויר הפתוח מוסיפה ממד חדש לחיי היומיום, ומאפשרת ליהנות מיתרונות הבישול החיצוני ללא הצורך לצאת מהבית.

מגוון רחב של דגמים בהתאמה אישית

אחד היתרונות הבולטים של מטבחי החוץ הוא המגוון העצום של אפשרויות ההתאמה האישית. החל ממטבחים קטנים ופשוטים המכילים גריל בלבד, ועד למטבחים מפוארים הכוללים את כל מה שניתן למצוא במטבח פנים מודרני ואף יותר מזה.

כיום ניתן למצוא דגמים רבים של מטבחי חוץ, המותאמים לצרכים ולתקציבים שונים:

  • מטבחים בסיסיים – הכוללים לרוב, גריל ומשטח עבודה, מתאימים למרפסות קטנות או לתקציב מוגבל.
  • מטבחים מורחבים – מטבחים בסיסיים עם תוספות של יחידות אחסון, כיור ואפילו מקרר קטן, מאפשרים בישול מגוון יותר.
  • מטבחים מלאים – מטבחים הכוללים את כל מה שניתן למצוא במטבח פנים. אבל ממש הכל: מקרר גדול, תנור, כיריים, כיור, ארונות אחסון ומשטחי עבודה נרחבים.

בנוסף, ניתן להתאים את חומרי הגמר והעיצוב של המטבח לסגנון הכללי של הבית והגינה. אבן טבעית, נירוסטה, עץ ופלסטיק הם רק חלק מהחומרים הנפוצים בבניית מטבחי החוץ.

חשוב לציין כי בעת תכנון מטבח חוץ, יש להתחשב בגורמים נוספים. עמידות בתנאי מזג אוויר, נגישות לתשתיות חשמל ומים, ואפשרויות האחסון והכיסוי בעונות הגשומות. אלו הם חלק מהגורמים שרצוי לקחת בחשבון.

מטבחי חוץ מומלצים

בשוק מטבחי החוץ קיים מגוון רחב של אפשרויות, המתאימות לצרכים ולתקציבים שונים. עבור אלו המעוניינים בגמישות והתאמה אישית, קיימים מספר דגמים של מטבחים מודולריים. ניתן למצוא מטבחים עם 3 מבערים, דרך דגמים עם 4 מבערים, ועד למטבחים עם 7 מבערים. כולם מגיעים עם גריל גז ועיצוב יוקרתי. היתרון הגדול של מטבחים אלו הוא האפשרות להוסיף יחידות עבודה וכיור לפי בחירה. הדבר מאפשר להתאים את המטבח בדיוק לצרכים ולמרחב הזמין, ולהפוך גריל פשוט למטבח חוץ מלא ומותאם אישית.

מטבח גינה נירוסטה שחורה קומפלט z grills

מטבח גינה נירוסטה שחורה קומפלט z grills

לעומת זאת, מי שמחפש מטבחי קומפלט, יכול לבחור במגוון אפשרויות. לדוגמא: מטבח חוץ קומפלט THOR עם 4 , 5 או 6 מבערים. מטבחים אלו מיוצרים מנירוסטה איכותית, וכוללים יחידת גריל עם מגירות טריקה שקטה ושיפוד מסתובב, שטח צלייה, רשת צלייה ומפזר להבה מנירוסטה – מה שמבטיח ביצועי צלייה מעולים. המטבח כולל גם יחידת כיור וברז, כירה כפולה עוצמתית ומקרר נירוסטה עמיד. זוהי רק דוגמא אחת. אפשרויות ההתאמה הן כמובן עוד רבות ומגוונות.

מטבחי חוץ – מחירים, עלויות ומבצעים

החדשות הטובות הן שטווח המחירים של מטבחי החוץ הוא רחב ומגוון. ראשית חשוב להגדיר את הצרכים והדרישות מהמטבח. בשלב הבא יש לתכנן ולהתאים את התקציב אשר יוקצה למטרה. כך לדוגמא, מטבח חוץ מודולרי משטח עבודה + יחידת כיור וקרר, ניתן למצוא החל מ-7,599 ש"ח. גם עבור מי שמעוניין להתפנק עם מטבח חוץ מפואר יש פתרונות. מטבחים מפוארים הכוללים: 6 מבערים, משטח צליה, כירת צד, מבער אחורי, תאורה פנימית, מקרר חוץ, יחידת כיור ויחידות אחסון מודולריות. במטבחים אלו המחיר עשוי להאמיר גם לכמה עשרות אלפי שקלים. טווח המחירים רחב ומגוון ומושפע מלא מעט פרמטרים. הדבר מאפשר למעשה לכל אחת ואחד למצוא ולבחור במטבח המתאים ביותר.

מתחילים לבשל בחוץ

לסיכום, מטבחי החוץ מייצגים מגמה הולכת וגוברת של הרחבת המרחב הביתי והעשרת חווית החיים היומיומית. עם מגוון האפשרויות הרחב הקיים כיום, כל אחד יכול למצוא את המטבח המתאים לצרכיו, לתקציבו ולמרחב העומד לרשותו. בכך ניתן להפוך את הגינה, המרפסת או החצר למוקד בילוי ואירוח מרכזי בבית. אצלנו באלמוג תוכלו למצוא מגוון מטבחי חוץ בקישור הזה.

דילוג לתוכן